Mitt foto
det här är min blogg, en plats där jag delar mina tankar och känslor genom ord. du behöver inte förstå det som står skrivet här. det gör knappt jag, välkommen

onsdag, oktober 22, 2008

School.

Jag är så trög på att uppdatera! (Förlåt Malin, om du fortfarande läser min blogg hehe)
Jag har mediakunskap just nu, fast vi pluggar bara till provet som är imorron. (!)
Det är lite stressigt för jag har inte pluggat så mycket men det är en ganska så lång lektion heehe, fan vad lat jag är! Jag vill ju ha MVG men om jag håller på såhär så blir det nog ett G,hähä.

Men jag taggar lovet i alla fall! På fredag så har jag en hel vecka att bara sova på!
Det känns som alla andra ska göra en massa roliga saker på lovet. Jag måste hitta på något kul att göra. Men vad kan man göra på ett lov. Typ sova. JAA! Jag vill på paradis badet! Vad roligt! Hehe vem vill fara dit med mig? Vi kan åka forsen??...
Njaa men något kul ska det i alla fall bli! Så de så.

Nej men nu får jag sluta vara oseroös. Jag ska fösöka plugga och satsa.

BYE!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag är din true läsare : )

Anonym sa...

gick provet bra vavavav?