Mitt foto
det här är min blogg, en plats där jag delar mina tankar och känslor genom ord. du behöver inte förstå det som står skrivet här. det gör knappt jag, välkommen

tisdag, november 25, 2008

Look at this!

Nu du Svea! Ska du få se på grejjer! hehe

Nu har jag just kommit från ett avsnitt av det bästa teve programmet som finns, nämligen House! Det äger tjoho! Fast jag har hunnigt borsta tänderna och så innan jag ploppade ner vid datorn. Tjaa jag säger så det... På sluttexten i House hörde jag den värsta meningen på länge! Killen som pratade sa att nästa veckas avsnitt av House är det näst sista! Han är inte lite fräck den där. Ta ifrån mig det enda som är värt att se på teve för. Inge kul alls. Kommer att sakna dig Gregory House! Don't forget your biggest fan ; ) Men det blir väll fler säsonger hoppas jag.
Läängta.

Hela dagen på skolan har varit knäpp. Håhåjaja. Hahaa, i matsalen vid salladsbuffen så slog Frida ner mitt vattenglas på golvet. Kras sa det, hehehe. Alla i matsalen klappade händerna! YEY, vi är säkert kändisar redan : ) Just de Elin och CO, applåderna var till jag och Frida. Najs. Haha men det kommer att hända tusen gånger under de tre åren jag ska spendera där. Ni kommer inte äns märka det, för det har blivigt en vana hehe.

Just nu ligger jag bara och lyssnar på lite musik (Feist) och tänker på vad jag ska göra till klockan två imorron. För jag börjar inte för än då! WOOHOO. Och att jag får skjuts av mamma så att jag slipper ta bussen 2 timmar tidigare gör det inte sämre.
Mmm så kommer det att bli.
Funderar också på att hård träna på jullovet så att jag kommer tillbaka smärt och fin. : ) Om jag skulle orka så skulle det äga! Tjohoo

En till sak jag undrar är om jag skulle köpa den dör klänningen på HM.... Det är som mest en Partyklänning med stort P. Men den var väldigt fin... Det gör väll inget att man är lite extra fin i skolan ibland... Hoppas den inte var dyr för jag kollade inte priset.

Om det här inte är ett långt inlägg Svea så har jag jäkligt dåliga skrivmuskler! Hehee

END

1 kommentar:

Anonym sa...

Nominering för längsta blogginlägget någonsin innan kristus:
MATILDA HEDMANS "my moon, my man".

Och vinnaren ääääär...

MY MOON, MY MAN!!!! :D ;D <3