Mitt foto
det här är min blogg, en plats där jag delar mina tankar och känslor genom ord. du behöver inte förstå det som står skrivet här. det gör knappt jag, välkommen

lördag, november 29, 2008

Världens bästa rubrik

Äntligen är det helg!
Jag har längtat så mycket efter denna dag. Fast jag vill egentligen inte att den skulle komma, för jag måste plugga samhäll som satan om jag ska klara provet. : (
Men jag får ju sova hur länge jag vill.
Neej! nu ska pappa damsuga! Det låter så hemskt. och jag som ville ha lite lugn och ro. Men jag ska väll också börja städa snart... Mitt rum måste få sig en omgång. Men det kan man ta senare hehe.

YEY Johan åkte ut igår. (Förlåt Mathilda, men han var inte bra...) Men en sak undrar jag. VARFÖR I HELVETE ÄR ROBIN KVAR!?!?!? Dö Robin dö.
Börjar faktiskt tro att min favvo kommer att vinna skiten. KEVIN! <3
Han är klart bäst på att sjunga och är klart mest musikalisk. Åsså kommer han ju från Arvidsjaur... hehe ÄLSKA KEVIN! YEY

Jag är faktiskt himla trött och mör i kroppen sen gårdagens dans heehehe... Kallas muskler.. Inte
Ååh jag börjar bli stressad inför SO provet... Snälla Gud eller Jesus eller vem det nu är som sitter uppe på molnen, gör så att jag klarar provet!!! JAG BER!

Tjaa nu ska jag vell plugga och städa... Party lördag som alltid.. : ((

END

Inga kommentarer: