Mitt foto
det här är min blogg, en plats där jag delar mina tankar och känslor genom ord. du behöver inte förstå det som står skrivet här. det gör knappt jag, välkommen

söndag, december 28, 2008

I should stop whining, cause its only been a day or two...

Jag har serri inte skrivit på aslänge... men jag har haft så roligt i jul att jag inte har hunnit..typ...
haha i alla fall... jag fick ganska många julklappar i år så jag har nog varit snäll i år : ) jäää
men jag fick inte så roliga presenter... eller jooo.

Jag fick:
morgonrock-som är asvarm! puh (av mamma)
tofflor (av mamma)
shampo, tvål (av mamma)
linne och en kjol :D (av mamma)
bok 2 och 3 twilight... (bok 2 av mamma och bok 3 av Anton)
300 kr på MQ (av Joel, lilla vän)
200 kr på THE BODY SHOP (av hanna och olivia)

vare något mer? jag kommer inte ihåg tyvärr... men nu är julen slut så nu ska jag tagga till nyår! eller jag gör redan det : )) jag funderar på att köpa en partyklänning.. men jag kan typ inte ha den till något annat än party för att den är lite för partyig... men vi får se om jag kanske köper d en i alla fall. ska nog fara och prova den en gång till snart... :D

Inga kommentarer: