Mitt foto
det här är min blogg, en plats där jag delar mina tankar och känslor genom ord. du behöver inte förstå det som står skrivet här. det gör knappt jag, välkommen

fredag, december 05, 2008

Igår

Jag hade världens bästa dag igår! inte... Nu ska ni får höra en liten saga. : )
Det första som hände var när när vi hade volleyboll, då fick jag typ blåmärken på mina armar.
Senare så skulle vi ha Hälsans dag. Från början var det faktiskt riktigt kul, men när vi skulle ha tipsrunda så ramlade jag pladask i en vattenpöl. Myyys. Jag luktade surt och var blöt... och skrapade upp knäet.

Sedan så sulle jag vänta på pappa i en timme ensam... För att vi skulle till banken. Jag satt ensam på skolan blöt och kall. Väl på banken så ville jag unna mig en varm kopp choklad. Jag hade väskan på axeln och i samma ögonblick som jag skulle sätta mig ner sågled väskan ner från min axel, och stötte till mig så att chokladen hälldes ut på mig. Fick fan en brännskada på mitt knä : ( Samma knä som jag skrapade upp!

Inte nog med det så for vi och kollade om någon hade en bilkörskurs som vi kunde gå på. Det visade sig att dom hade en om en halv timme, fast jag inte orkade satte jag mig på den i FYRA timmar! Den var dö tråkig.

När jag kom hem så hade jag inte ätit något på 12 timmar... och att jag inte hunnit något som jag hade tänkt att jag skulle hinna : (
= MASSOR

Inga kommentarer: