Mitt foto
det här är min blogg, en plats där jag delar mina tankar och känslor genom ord. du behöver inte förstå det som står skrivet här. det gör knappt jag, välkommen

lördag, januari 10, 2009

ipod.

Jag har ett dilemma. Jag vet inte om jag ska köpa en ipod nano 4th generation eller inte. Jag har ju pappas ipod, men den är så stor och klumpig + inte äns min. Han vill ju ha tillbaka den någon gång, och då står jag där utan. Men om jag har en egen så får jag använda den hur jag vill. (+ att pappas ipod är inte hans... det är typ universitetets...) Jag vet inte hur jag ska göra.


Men om jag nu köper en egen ipod så kanske jag inte har råd med de kläder jag vill köpa. Fast det känns ändå som om jag skulle kunna skippa att köpa mer kläder om jag får en ipod. Jag kan klara mig på de kläder jag har hemma nu. SÅ lite kläder har jag inte.. jooo... Men just nu känns det som att jag vill ha en ipod istället för kläder.


Men om jag köper en så vet jag inte vilken färg jag vill ha. Det finns så många och alla är jätte fina.


Vilken färg ska jag köpa och ska jag värkligen köpa en? Hjälp mig snälla =D

2 kommentarer:

Anonym sa...

GREEEEEEN. !

Anonym sa...

Använd din pappas!
Annars är ju lila finast...