Mitt foto
det här är min blogg, en plats där jag delar mina tankar och känslor genom ord. du behöver inte förstå det som står skrivet här. det gör knappt jag, välkommen

onsdag, februari 11, 2009

Puttefnask

Jag förstår inte varför jag inte kan jobba med mina läxor. Det är värkligen bara stopp i hjärnan. De veckorna jag måste göra en massa arbeten och läxor så går det bara inte. Jag har suttit här hur länge som helst och bara fått ihop ett par enstaka rader. Jag menar, vad är det som försigår? Visst, jag brukar inte vara den pluggiga typen men det här ar ju fan i mig skam. Jag skämms över att jag inte har gjort något. På lektionen så satt alla och skrev en massa på sina arbeten. Men jag kom ingen vart i alla fall, jag bara satt där och... Jag vet inte ens vad jag gjorde. Det är värkligen värre än jag trodde. Jag trodde att jag låg ganska bra till med läxor och sådana saker, men nu när jag tänker efter på vad vi ska hinna göra klart på två veckor så börjar jag fan känna mig riktigt stressad. Men nu ska jag kämpa igenom denna kväll, kanske natt, med mitt arbete så vi ses någon annan dag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

andas mathilda !

Anonym sa...

gumman det går bra<33