Mitt foto
det här är min blogg, en plats där jag delar mina tankar och känslor genom ord. du behöver inte förstå det som står skrivet här. det gör knappt jag, välkommen

fredag, februari 27, 2009

Slutet är nära. (Till lovet!)

Hallå där!
Nu är min mediefasta över, så nu kan jag se på teve och vara inne på internet! Woohoo!
Fast i och för sig... Jag hade vant mig så nu har jag inget stort behov av medier. Det enda jag har fått göra är att lyssna på musik. Och tur var nog det. Jag hade inte klarat mig två dagar utan musik. Eller jo det kanske jag skulle kunna göra, men då skulle nog alla undra varför jag gick och sjöng för mig själv. För det skulle jag göra tror jag. det enda jag missade helt, som jag kommer att sörja var att jag missade House. :(

Snart är det lov! Om cirka 5 timmar tror jag bestämt. Då ska jag bara sova och ta det lungt. Kanske blir det lite skolarbete gjort (man får verkligen hoppas) .

Nej men nu ska jag ha samhällskunskap. Vi ska börja på något nytt tror jag. Undrar om vi verkligen gör det dagen innan lovet? Tjaa vi får väl se.

Slut.

1 kommentar:

Anonym sa...

woho, bra jobbat hedzor!!