Mitt foto
det här är min blogg, en plats där jag delar mina tankar och känslor genom ord. du behöver inte förstå det som står skrivet här. det gör knappt jag, välkommen

torsdag, mars 05, 2009

Tjaaa

Bara för att jag väntar på att få traska iväg till elin. :D

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta, utmana 6 personer och berätta det för dom.Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!

1. Vad heter du?: Matilda
2. Ett ord på fyra bokstäver: Mask
3. Flicknamn: Maggan
4. Pojknamn: Mattias
5. Yrke: Meterolog
6. Färg: Mörkblå
7. Klädesplagg: Magtröja
8. Mat: Mammas köttbullar
9. Sak i badrummet: Matta
10. Plats/stad: Malmö
11. En orsak att vara sen: Mamma tvingade mig att ta på mig så mycket kläder att jag inte kunde gå så fort...
12. Något man skriker: MEEEN!!
13. Film: Madagaskar 2
14. Något man dricker: Mandarin och hallon saft
15. Band: Mando Diao
16. Djur: Mullvad
17. Gatunamn: Mullvadsvägen.... ?
18. Bil: Mercedes
19. Sång: Mamma Mia med ABBA!
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Matätar tävling

Inga kommentarer: