Mitt foto
det här är min blogg, en plats där jag delar mina tankar och känslor genom ord. du behöver inte förstå det som står skrivet här. det gör knappt jag, välkommen

söndag, maj 10, 2009

nya krafter

jag funderar på att ge min blogg en ny chans. jag tror faktiskt att det är ännu en chans. men det spelar ingen roll. jag hade i alla fall bara tänkt skriva när det har hänt något riktigt intressant, och inte bara skriva något tråkit bara för att det känns som om jag måste. självklart kommer det bli så i alla fall. men det bryr vi oss inte om just nu.

sen mina senare blogginlägg kan jag inte komma på något specifikt som har hänt mig. visst, jag har varit med mina vänner och pluggat oerhört mycket. faktiskt så håller jag på med ett arbete just nu, men jag var tvungen att ta en liten paus.

jag har också en tendens att skriva korta inlägg. de är till och med riktigt tråkiga. men nu ska jag ta tag i mitt liv och försöka göra det bästa av situationen. det här inlägget kommer tillexempel att bli kort.

jag återkommer när jag har roligare information om mitt nuvarande liv.

ciao.

Inga kommentarer: