Mitt foto
det här är min blogg, en plats där jag delar mina tankar och känslor genom ord. du behöver inte förstå det som står skrivet här. det gör knappt jag, välkommen

fredag, maj 22, 2009

resan till huvudstaden

hej hej.
jag sitter nu i mitt hotelrum och har nyss ätit frukost. gårdagen var både utmattande och härlig. härlig, mest för att jag inhandlade ett par lila Converse. utmattande, för att efter en tidig morgon och guppig flygtur var en dag på stan tröttsamt. men det var värt det. det ska regna idag, men jag hoppas att det bara är aprilväder och att solen skiner igenom de mörka molnen. en jättelustig sak som hände mig på planet igår, eller det började väl redan på umeås flygplats. jag träffade ida och victoria där. dom satt några stolar bredvid mig och väntade på planet precis som jag. vi satt där och pratade lite tills planet anlände. eftersom det var proppfullt på planet så fick pappa och mamma sitta bredvid varandra medan min plats var lite längre bort än deras. underligt nog så var min plats bredvid ida och victoria! jag började nästan tro på ödet. vi satt och pratade nästan hela flygturen, utom när de "lånade" min iPod och lyssnade igenom mina låtar heh. när vi gick av planet så bestämde vi att vi skulle ta en shoppingrunda tillsammans. det är det jag sitter och väntar på nu. pappa vaknar alltid så tidigt, och eftersom vi bor i samma rum vaknade jag också. så jag är klar och väntar bara på avfärd. det var i princip hela mitt äventyr än så länge.

1 kommentar:

mathilda sa...

fan, fina skor du hittade!!