Mitt foto
det här är min blogg, en plats där jag delar mina tankar och känslor genom ord. du behöver inte förstå det som står skrivet här. det gör knappt jag, välkommen

lördag, oktober 11, 2008

Smile

Jag hade världens otur igår. Det är inge kul. För när jag har otur så är det inte lite heller!
Det började med att jag höll på att missa bussen fast den var sen...
Och för att den var sen så kom jag försent till min lektion. Lärarn åt upp mig! Satan vad sur hon var! Plus att jag hade glömt dans kläder. Ledsamt

Efter skolan så ville jag klippa mig. Det gjorde jag också : ) Jag gick in på en drop in och cutta mitt hår. Jag tänkte att det kanske bara skulle ta cirka 40 minuter. Men eftersom jag hade någon jävla elev så tog det två timmar!!! Det är galet mycket!! Men vi hann precis med fem bussen. Annars så hade jag fått PMS anfall!

Efter det så åt jag god mat. Tack pappa. Pata kom och vi for till Elins Partyy!!! Woohoo!!
Där var det jättekul. Tack Elin för en rolig kväll. : )) Vi åt tårta. Smaskens. Fast jag blev lite deprimerad för att ljudet inte funkade när vi skulle se på Little Nicky = Den roligaste film jag någonsin sett! Den är så dålig att den blir bra. Hahahaha

Sedan for jag och Pata till mig för att hon skulle sova här. Myyys. Men då hände avslutningen på kvällens partaj.

Jag tappade tandborsten i toaletten! =O

Pata tyckte det var jättekul, men det tyckte inte jag... Jag fick ta upp den. Bläää. Sen så tvättade jag av den och borstade tänderna med den.
Hahaha nej nej nej. Jag bara skojjade! Heheee. Jag slängde den och tog en ny. Men mysigt var det inte.

Hur som helst så var det väldigt kul att Pata sov hos mig. Tack så mycket.

Det var min gårdagens dag.

Hejsan Svejsan!

1 kommentar:

Ida sa...

den var nog ungefär lika underbar som våran :D

haha