Mitt foto
det här är min blogg, en plats där jag delar mina tankar och känslor genom ord. du behöver inte förstå det som står skrivet här. det gör knappt jag, välkommen

onsdag, oktober 08, 2008

That's life

Nu är jag äntligen hemma från en hård dag i skolan.
Jag är så less på plugga, plugga, plugga!
Och så när man kommer hem så är föräldrarna på en att man ska göra en massa fler saker!
Kan dom inte fatta att man är nära att gå in i väggen!
Men hur som helst så är det så livet ser ut för mig och vissa andra.
Det är bara att lida pin, eller dö.
Tillexempel så vill jag bara ha tstnad när jag kommer hem och vill vila upp mig.
MEN så är pappa där och pratar och försöker säkert bara vara social.
Men snälla lilla pappa förstår inte att jag behöver bara få dö i min tysthet.
Han pratar så högt med, men det har han fått av farmor! haha ojojoj

Ååh nu är det mat.
Tack gode gud!

Shit måste göra mitt projekt arbete med!
Ajajajajaj inte bra...

Tjaa det är väll bara att bita i det sura äpplet, fast det inte är så gott.

Hej då på er!

Inga kommentarer: