Mitt foto
det här är min blogg, en plats där jag delar mina tankar och känslor genom ord. du behöver inte förstå det som står skrivet här. det gör knappt jag, välkommen

tisdag, oktober 07, 2008

Don't you worry, friday's not that far away

Jag har inget roligt att göra just nu : (
Måste igentligen se på en dokumentär om Kursk.
Skit tråkit kan jag säga.
Hehe sitter och dricker jos och lyssnar på musik
Jag vet seröst inte hur man pluggar!
Kan ingen hjälpa mig? Skriv ett tips på hur man bäst pluggar om du vill : DD

Idag fyller Elin år!
GRATTIS ELIN!!!
Var med henne på affärn, hon skulle köpa frukt till sin tårta.
Stackarn, det fanns ingen passionsfrukt, den kanske var slut, eller den VAR slut.
Hon köpte en annan frukt istället : ))
Men det blir nog ingen passionerad tårta... hehe <-- skämt

Jag kanske ska till Joel ikväll! Tjohoo!
Då får jag äntligen se hur han bor.
Jag är så ensam här hemma! Gör mig sällskap!

Är fett taggad på Elins partaj på fredag! Wohoo

Nu tog josen slut... satan....

Men åter till Elin.
Hon är mitt huvudämne! Känn dig smickrad : D (Om du vill)
Om jag hinner så ska jag göra en suprise åt henne!
Vaad kan det vara?
Det är hemligt!! HAHA! Tji fick ni!

Synes!

3 kommentarer:

Anonym sa...

aloha!
Pluggtips:
1.Skär upp frukt eller köp lite naturgodis.
2.Ha en positiv inställnig ocg gör pluggandet till en kul grej.
3.Skriv en lista på vad du ska göra.
4.Sätt dig på en lugn plats och fokusera på det saker som du ska göra enligt listan och ät lite av de goda.

Obs. Kom ihåg att ta pauser så att du inte blir allt för trött!

Lycka till! :)

Anonym sa...

det blir surprise på fredag!!!

Anonym sa...

ah va söt du är! det blir passionerad tårta på fredag, om det finns någon passionsfrukt. taggataggalyckatillmedpluggandetiefterskott!