Mitt foto
det här är min blogg, en plats där jag delar mina tankar och känslor genom ord. du behöver inte förstå det som står skrivet här. det gör knappt jag, välkommen

söndag, oktober 05, 2008

Regn

Regnet det bara öser ned, och jag är så våt om både skor och strumpor!
Det regnar vääldigt mycket nu.
Men det är mysigt på nått sett...
Att bara sitta här inne och titta på när Gud pissar
Det är en speciell känsla!

Jag blev så sugen på att bada.
Men i badkar så klart! Aldrig i sjön! Huvva ligen!
I ett varmt bubbelbad med en massa skum och badankor.

Jag älskar badankor. Det finns så mycket fina.
Det var faktiskt en stund i mitt liv där jag tänkte samla på ankor.
Jag har typ bara fått ihop till cirka åtta stycken
Jag vill ha meer!
Om någon vill ge mig roliga badankor i julklapp så är det helt okej : D

Just nu så älskar jag hösten.
Det regnar och blåser.
Smattrandet från regnet...
Asså ojojoj! Det SPÖregnar verkligen
PARTY!!!

So long, Pete Tong

1 kommentar:

Ida sa...

Hahahahaha din blogg äger ju! :D

<3<3

jaa, jag älskar regn! :D gick till konsum i spöregnet.. blött värre :D

jag ska ge dig en badanka :]