Mitt foto
det här är min blogg, en plats där jag delar mina tankar och känslor genom ord. du behöver inte förstå det som står skrivet här. det gör knappt jag, välkommen

lördag, oktober 04, 2008

Helt galet

Nu är klockan halv tre.
Jag vaknade nyss!
Jag förstår inte hur jag kan sova så länge!?
Det måste nog vara för att jag var dyngtrött...
Men till halv tre? Det är ju ingen vanlig människa som sover så långt.

Jag som hade tänkt att göra en massa saker idag
Nu har ju hela dagen gått.
Helt galet.

Undra vad jag ska göra idag...?
Nu är jag helt ensam till ikväll
Mamma och Pappa ska på bio och se Mamma Mia.
Vad ska jag göra?
Det får vi se... Hoppas att det blir något kul...
Pappa for typ för en kvart sedan
Sorligt
Men jag ser väll på någon film eller något

Nu börjar hungern smga sig in på mig
Jag ska nog gå och göra mat...
Har ju inte ätit sedan klockan 6 igår... hmm
Nej just de ja! Jag fikade hos Elin
Mumms
Det var kul hos henne: D

hej då

Inga kommentarer: