Mitt foto
det här är min blogg, en plats där jag delar mina tankar och känslor genom ord. du behöver inte förstå det som står skrivet här. det gör knappt jag, välkommen

fredag, oktober 03, 2008

Är hungrig i hösten.. hmm

Jag har inget att göra. Klockan är snart 6 och jag har inte ätit...
Glassbilen kör omkring här och tutar. Glasss
Fast jag undrar om det var jag som skulle göra mat?
Hmm
Ingen är ju hemma, men jag väntar i all fall.

Tobias ligger här i mitt knä och sover.
Han är så mysig!
Kurrrrr lät han. Nu låter han så här ..........
Hehe han sov.
Oj nu snarkade han till!
Han är så varm... Om han kliver upp kommer jag frysa ihjäl!

Just de ja! Jag måste ju ge mina kissekatter mat också!
Jaja hoppas dom inte är så hungriga.
Det var så mysigt att sitta här med Tobias
Jag ska seriöst skaffa ett katt hem med gosiga katter.

Hösten är så fin. Det måste ju nästan vara den vackraste årstiden
Ser ut genom fönstret, tjaa jag sitter ju i det så varför inte?
Lyssnar lite tyst på The perishers.
Med Tobias. As mysigt

Men nu sitter Milos och stirrar på mig.
Jag tror att han vill ha mat.
Det ska han få.

Hej då allihopa

1 kommentar:

Anonym sa...

Heja på Matilda för nu går det så där bra igen med ditt IT-användande./pappa