Mitt foto
det här är min blogg, en plats där jag delar mina tankar och känslor genom ord. du behöver inte förstå det som står skrivet här. det gör knappt jag, välkommen

tisdag, november 11, 2008

Dumma kamera!

Åååhh! vad ledsen jag blir! Jag hade tagit jättefina bilder på Milos, han posade och allt!
Men när jag hade tagit cirka 19 bilder så sa kameran att internminnet var slut!? Jag ba, va?! Jag hade ju nyss tömt den. Fast då hjälpte pappa mig att fixa det, och det var bara minnet som hade farit ut. (Kan bero på att jag råkade tapa den...)
Hur som helst, så då trodde jag att allt var bra igen eftersom den funkade som den skulle. Men icke så nicke! BILDERNA VAR BORTA!
*ledsen*
Dom finns säkert i internminnet, men VAR är det så? ingen aning. så jag får väll bara bli ledsen och ta mig en liten kopp glögg som tröst...
Inge kul : (((

Inga kommentarer: