Mitt foto
det här är min blogg, en plats där jag delar mina tankar och känslor genom ord. du behöver inte förstå det som står skrivet här. det gör knappt jag, välkommen

måndag, november 17, 2008

PUCHI PUCHI!




Jag har hittat en julklapp som jag bara måste ha! Den verkar hur kul som helst. Det är en
Puchi Puchi. Hehee. Den kommer till Sverige i November. Jag lääängtar!!! tjaaa

En sak som jag vill kunna göra är korktricket. Mathilda kan men inte jag... Jag har verkligen försökt men det går bara inte. Jag har inte tillräckligt med IQ hahaha.
Jag ska träna, så vänta bara Mathilda! Jag ska klara det! Mohahahahaha

Jag äter pepparkakor nu. Det är sååå himla gott : )) tror att jag ska köpa en massa när jag kommer hem... mumms

SLUT

1 kommentar:

Anonym sa...

puchi,puchi. du kanske kan få det av mig : )