Mitt foto
det här är min blogg, en plats där jag delar mina tankar och känslor genom ord. du behöver inte förstå det som står skrivet här. det gör knappt jag, välkommen

fredag, december 19, 2008

Dagens. Kvällens?

Dagens vill ha: min katts liv
Dagens klädsel: tröja, jeans, sockor,
Dagens frisyr: utsläppt som vanligt
Dagens händelse: gick på stan i 3 timmar
Dagens låt: oooo you are my superstaaar......
Dagens planer: allt och lite till
Dagens saknad: en hundvalp??
Dagens dummaste: gud som inte vill vara snäll med mig
Dagens sjuka: jag
Dagens drog: PEPPARKAKOR
Dagens roligaste: haha TomteBart på stan!!
Dagens favorit: det måste vara tomtebartarna
Dagens köp: ooo alla julklappar
Dagens godis: marsipan klumpar doppade i choklad, hemmagjorda :)
Dagens humör: trött, less, glad, uttråkad, glad, besviken, trött
Dagens mening: "Hej då nu ska jag sova."

Inga kommentarer: