Mitt foto
det här är min blogg, en plats där jag delar mina tankar och känslor genom ord. du behöver inte förstå det som står skrivet här. det gör knappt jag, välkommen

torsdag, december 18, 2008

Vet inte vad jag tänkte på när jag skrev detta.

Jag ska egentligen göra klart historian.. men men.. Jag sitter i alla fall inte och gör den, jag kollar på andras bloggar.. hehee... då märker jag något som gör mig lite ledsen.. eller kanske inte ledsen men mitt ordförråd är inte så stort... jaja hur som helst så skrivs det MYCKET om Twilight. och om robert pattson eller vad han heter. varför lägger ingen märke till hans otroligt söta bror? Jasper Hale. kolla bara! Robban är såå långt ifrån Jackson.

2 kommentarer:

Anonym sa...

gjorde du klart historian? <3
JAMEN NEEEEEEJ MATILDA!!! han må vara snygg också.... men inget, inget, INGEEEEEEET klår robert !!!!!!!! noooooo way

Anonym sa...

Jag håller med! Han är ju så mkt snyggare!