Mitt foto
det här är min blogg, en plats där jag delar mina tankar och känslor genom ord. du behöver inte förstå det som står skrivet här. det gör knappt jag, välkommen

torsdag, december 18, 2008

Haha...

Hej jag heter Matilda men du kan kalla mig för hårspray. Jag gillar att rulla mig i bajs och att bränna upp mina syskons hår mest för att det är så glatt. Min bästa vän är min katt och ni kan kalla honom strippan. Vi är rätt döda tillsammans och det är ju tråkit. Jag gillar att åka griståget och att äta blandrashundar. Nu vet ni mr om mig och vad jag gillar hoppas du är lika fisig som jag.

1 Hej jag heter (namnet) men du kan kalla mig för........
2 Jag gillar .......
3 och att .......
4 mest för att det är så......
5 min bästa vän är ni kan kalla han/hon.....
6 vi är rätt...
7 tillsammans och det är ju......
8 jag gilar att åka......
9 och att äta.....
10 Nu vet ni mer om mig och vad jag gillar hoppas du är lika...... som jag

1. Månaden du fyller år i:
Januari - Bajs
Februari - Korven
Mars - Fru Potatis
April - Horan
Maj - Turisten
Juni - Hårspray
Juli - Simsgubbe 241
Augusti - Fjortisbögen
September - Mask
Oktober - Ölburk
November - Snopp
December - Fröken Fitta

2. Din tursiffra:
1. Transor
2. Växthuseffekten
3. Pruttar
4. Små dryga ungar
5. att rulla mig i bajs
6. Strippande grodor
7. Att spela barbiespel
8. att Hicka
9. att Sälja knark
10. att Köpa Knark

3. Din hårfärg:
Blond - Smuggla leksaker
Brun - Pippa med grannens katt
Svart - Pussa mig själv i en spegel
röd - Bränna upp mina syskons hår
Färgad - skriva kärleksbrev till min 70-åriga lärare.

4. Din favoritfärg:
Vit - Tråkigt
Svart - Elakt
Rosa - Gulligt
Blå - Blött
Grön - Glatt
Lila - Klantigt
Annan - Sär

5. Din skostorlek:
Mindre - Mini
31 - Bög
32 - Lebb
33 - Hora
34 - Fetto
35 - Älskling
36 - Grisen
37 - Tönt
38 - Ollonet
39 - Strippan
40 - Helge
Större - Storfot

6. Ditt mobilnr slutsiffra:
1 - Flummiga
2 - Kåta
3 - Sexiga
4 - Nakna
5 -galna
6 - Tråkiga
7 - Döda
8 - Drogade
9 - Elaka
0 - Puss sugna

7. Ditt hemnr första siffra (INGETRIKTNR):
1 - Coolt
2 - hett
3 - Tråkigt
4 - Najs
5 - sexigt
6 - Lortigt
7 - Mumsigt
8 - Ägigt
9 - Omoget
0 - Glömskt

8. Vad har du för djur?
Marsvin - skateboard
Katt - Griståget
Hund - Flygande Matta
Häst - Häst
Kanin - Lastbil
Fisk - På en fågel
Inget- bort
Annat - Släde

9. Din ögonfärg:
Blå - kondomer
Brun - Bajs
Grön - Gräs
Grå - Sten
Blandad - Blandrashundar

10. Ditt stora intresse:
Sjunga - högljudd
Fotboll - Hårdfotad
Bandy - Snurrig
Ishockey - Puckad
Spela teater - Galen
Äta - Fet
Basket - söt
Kompisarna - Fisig

Inga kommentarer: