Mitt foto
det här är min blogg, en plats där jag delar mina tankar och känslor genom ord. du behöver inte förstå det som står skrivet här. det gör knappt jag, välkommen

måndag, december 15, 2008

08.15

Oooo jag känner mig tursam idag! YEEY.....
Jag var as trött imorse och klev upp klockan 6 : (( Stressade igenom hela morgonen och var tvungn att få skjuts av mamma (för jag hade redan missat bussen)
när jag kom till skolan så var det ingen i min klass här... tanken slog mig inte att vi kanske hade sovmorgon. Jag trodde att alla var "sjuka" för att det var haga/bräntiskampen idag. men men...
Jag traskade runt lite i skolan och hittade ingen! men jag hittade tillslut Elisabeth och hon sa att vi hade sovmorgon! : ((

jag börjar 09.40... och jag hade kunnat ta 9 bussen!!! frustration.

så nu sitter jag här när jag hade kunnat lega i sängen vid denna tid... AARRGGHHH!!

mys pys.... yeeyyy...

Inga kommentarer: