Mitt foto
det här är min blogg, en plats där jag delar mina tankar och känslor genom ord. du behöver inte förstå det som står skrivet här. det gör knappt jag, välkommen

tisdag, december 09, 2008

Night fever!

Haha hela middagen var helt galen! haah ojojojoj...

Jag sa ÄGD till pappa tjaa för att han blev det. haha sen ville mamma och pappa veta vad det betydde och pappa började slamsa (som pappor ibland gör) men min pappa är extrem... jaja.
men hur som helst så tramsade han as mycket... han vet inte äns vad ordet SLUTA betyder.
tjaa kort sagt... mamma hällde vatten på honom!! haha jag doooog! det var as kul hahah
haha GO MAMMA GO! hehee ojojoj ett gott skratt förlänger livet!

hela dagen har bara varit galen! hehe YEEY kul kul har den varit XD

ikväll ska jag sörja med kakor! hehe
det är sista avsnittet av House : ((( jag kommer att dö när jag får vänta på nästa säsong.. det är för långt borta!!
men jag kommer att klara mig! herregud.. SÅ teveberoende är jag inte.. hoppas jag... heheeh

jag hann se That's 70's show idag!! YEEY! jag brukar aldrig hinna. men idag då hann jag ! jippie!
som vanligt så var det asroligt.. heheh Kelso är så dum! ahaha Fez..... heehe
men jag har typ redan sett alla avsnitten så det är nästan inge kul längre... (men bara nästan!)

SLUT

Inga kommentarer: