Mitt foto
det här är min blogg, en plats där jag delar mina tankar och känslor genom ord. du behöver inte förstå det som står skrivet här. det gör knappt jag, välkommen

måndag, juni 15, 2009

bekännelser

idag var det första dagen på sommarjobbet. det var inte så märkvärdigt, jag gjorde samma saker förra sommaren. packade upp massor med varor. det är bara lite kvar nu så jag orkar inte komma imorron. skönt att ha två dagar ledigt tills man börjar igen på torsdag.

när jag kom hem överraskade mamma mig med jordgubbar och grädde till efterrätt. nom nom. plus att hon hade köpt en korg med nektariner. jag har varit hemma i 45 minuter och jag har redan ätit tre stycken... heh.

tjaa ikväll kanske det blir något med tjejerna eller slockna tidigt. det är alltid kul med överraskningar. (men bara om de är bra :) )

måste erkänna en sak... igår såg vi Dawn of the dead. den var inte så jätteläskig. host.(heh, jag bara gömde mig under kudden nästan hela filmen... men men...). men jag kan säga att jag har sett läskigare filmer. i alla fall. när jag skulle fara hem gick det alldeles utmärkt. men det var när jag skulle tvätta bort sminket som mitt psyke svek mig. jag trodde seriöst att den lilla grannflickan skulle komma bakifrån och äta upp mig. eller om mamma eller pappa skulle komma ner och när dom vände sig till mig skulle dom ha vita ögon och blodiga ansikten. så jag fick tvätta bort mitt smink med papper... jag kunde inte låta vattnet rinna, för det förde för mycket oväsen. jag var i alla fall tvungen att höra om någon kom... haha men i alla fall så hoppas att det blir bättre ikväll xD

1 kommentar:

idajjj sa...

HAHAHAHHAHAHAHAHHA jag doggggg