Mitt foto
det här är min blogg, en plats där jag delar mina tankar och känslor genom ord. du behöver inte förstå det som står skrivet här. det gör knappt jag, välkommen

lördag, juni 13, 2009

resultat


bitchkatten blev diskad för att han var för arg. vi var tvunga att anlita en assistent för att vi fick inte ens klappa milos. men han blev lika sur på assistenten och blev diskad, för katterna får inte bli allt för arga. katterna får bara fräsa lite men inte slåss och bitas (som milos gjorde). men för att skämma ut oss ännu mer så stod det fel i hans stamtavla. det stod att han var creme färgad när han egentligen var blue colourpoint. vi visste att han var blue colourpoint men eftersom det stod att han var creme i stamtavlan så trodde man på det. allting blev bara forvirrande. och pinsamt

vi skulle också egentligen vara kvar där till klockan 6 men eftersom vi redan blev diskad klockan 11 så körde mamma med något så vi fick fara hem tidigare. och tur var nog det för milos höll på att skita ner sig av rädsla. när vi kom hem trallade han nöjt på. han hade fått sin vilja igenom. haha

vi ska då inte ställa ut han någe mer. det är djurplågeri. VÄRKLIGEN djurplågeri. först ska man bada dom så att de blir fluffiga och inte har något fett kvar i päsen. jag menar hur naturligt är det? sen ska man pudra dom och kleta i glansmedel. det gjorde inte vi, där går gränsen.
vi älskar fortfarande han :)

1 kommentar:

Anonym sa...

milos tar ingen skit heh